SecuFORM
SecuForm is een webapplicatie die zorginstellingen ondersteunt bij het aanbieden van veilige en gebruiksvriendelijke online inschrijfformulieren op hun website. De applicatie maakt gebruik van de meest recente intake-vragenlijst uit het ONS® systeem en kan op maat worden aangepast.
Het invullen van het formulier is snel en gemakkelijk, en alle gegevens worden automatisch doorgestuurd naar de ONS® Administratie van Nedap zonder gebruik te maken van e-mailformulieren. Hierdoor wordt het risico op fouten en dubbel werk geminimaliseerd en blijven de persoonlijke gegevens van de cliënt veilig en vertrouwelijk.
Naast de standaard contactgegevens en intakevragenlijst, kunnen cliënten ook aanvullende documenten uploaden, zoals contactpersonen, huisarts, verzekeraar en zelfs foto’s van belangrijke documenten, zoals een verwijsbrief of indicatiestelling.
Met SecuForm hoeven zorginstellingen geen gegevens meer handmatig over te nemen van papieren formulieren of e-mailberichten, waardoor kostbare tijd en middelen worden bespaard. Zo kunnen zorginstellingen zich richten op hun kerntaak: het bieden van hoogwaardige zorg aan hun cliënten.
Bekijk de video
Bekijk hier links de video met een korte presentatie waarin de volgende onderwerpen aanbod komen.
Korte introductie
Hoe werkt SecuForm
Voorbeelden van klanten
Hallo SECUFORM, tot ZIENS CLIENTGEGEVENS VIA DE EMAIL
Oude situatie
Een klant vult een formulier in op de website, waarna het naar het algemene e-mailadres wordt gestuurd. De administratie stuurt deze e-mail door naar de intake-afdeling of frontoffice. Een medewerker neemt vervolgens contact op met de klant en typt het ingevulde formulier over in Nedap ONS®.
Client gegevens worden onveilig verstuurd via de email / WordPress omgeving
Aanmeldformulier wordt doorgestuurd intern in de organisatie
Frontoffice heeft meerdere processen voor nieuwe cliënten: de email moet in de gaten houden worden, ketenverkeer moet worden bekeken en eventuele wachtlijsten moeten bekeken worden
Frontoffice moet alle informatie overtypen in Nedap ONS®, waardoor de foutmarge groot is.
Nieuwe situatie
Een klant vult gegevens in via SecuForm, waarna het formulier veilig wordt opgeslagen in Nedap ONS als een profielvragenlijst. Een medewerker van de frontoffice kan veilig alle gegevens op de juiste plek in Nedap ONS bekijken en direct contact opnemen met de klant.
Client gegevens worden direct veilig opgeslagen in Nedap ONS®
Aanmeldformulier is eenvoudig aan te passen door de profielvragenlijst in Nedap ONS aan te passen
Eenvoudig om bestaande BI toepassingen aan te sluiten op het aanmeldformulier.
Zaken als Adres gegevens, Naam en BSN landen in ONS® direct in de correcte velden.
Frontoffice krijgt een signalering binnen Nedap ONS® dat er een nieuwe client op de wachtlijstlocatie OF via het ketenverkeer is binnengekomen
Frontoffice heeft nog maar 1 proces waarop nieuwe klanten binnenkomen in de organisatie, waardoor de foutmarge nihil is.
Vanaf € 99 P/M
De volgende opties zijn inbegrepen in ons basis pakket
Basis website met intake formulier
Inclusief eigen logo, kleur, hosting en support (AVG proof)
Responsive design
De webapplicatie is compatible met mobiel, tablet en desktop
Veilige end-to-end encryptie
Op basis van de laatste eisen vanuit Nedap Healthcare
Cliënt aanmelden op een wachtlijst locatie
Het inschieten van de nieuwe cliënt op een wachtlijst locatie in ONS
Onbeperkte gegevensoverdracht
Geen beperkingen of verborgen kosten vanwege verkeer, opslag of aantal ontvangen formulieren.
Datacenter in Nederland
SecuForm wordt gehost in de Google Cloud in Groningen. Veilig, gecertificeerd. SO/IEC 27001:2013 en NEN 7510 gecertificeerd
Veilig bestanden uploaden
Veilig versleuteling van gevoelige bestanden dankzij veilige codering en beveiligde datacenter in Nederland.
Managed server updates
SecuForm is verantwoordelijk voor het beheer en up-to-date houden van de webapplicatie ook met updates vanuit ONS
Webapplicatie is toegankelijkheid voor blinden en slechtzienden
Volgens de laatste vereisten Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.1
EXTRA OPTIES
Ketenverkeerkoppeling
Je cliënten komen niet binnen op – een locatie, maar via het reguliere keten verkeer
Extra aanmeldformulier
Wil je een extra aanmeldformulier voor bijvoorbeeld scholen of verwijzers dan is dit mogelijk
Uitvragen van een identiteitsbewijs
Maatwerk
Mis je een bepaalde functie in onze webapplicatie? Je kunt hieronder via het formulier een vrijblijvende offerte doen voor een gewenste functie.
Veelgestelde vragen
- Hoe garanderen jullie de veilige verwerking van gegevens?
Wij maken gebruik van veilige hosting omgeving die NEN7510 en ISO27001 gecertificeerd is. Voor de communicatie gebruiken we HTTPS (TLS 1.3) met certificaten voor de beveiligde verbinding met Nedap Ons. SecuForm zelf slaat geen clientgegevens op, maar verstuurt ze enkel naar de ONS omgeving van de zorginstelling. Dit proces wordt vastgelegd in een verwerkersovereenkomst. Mocht u meer informatie willen hebben, neem dan contact met ons op.
- Met welke contractvoorwaarden en opzegtermijnen moet ik rekening houden?
Het is mogelijk om alle contracten van EasyZorg maandelijks op te zeggen met een opzegtermijn van één kalendermaand. Dit betekent dat de opzegtermijn ingaat vanaf de 1e van de volgende maand. Als u bijvoorbeeld per 1 april wilt opzeggen, dan moet u uw contract uiterlijk voor 1 maart schriftelijk opzeggen.
- Hoe wordt de prijs berekend en hoe wordt betaald?
Uw uiteindelijke maandelijkse prijs wordt bepaald op basis van de grootte van uw organisatie en het aantal cliënten in de zorg. Daarnaast wordt er een eenmalig integratietarief in rekening gebracht, dat begint bij 999 euro
- Zijn er extra kosten die door gebruik onvoorzien kunnen veranderen?
Bij EasyZorg zijn er geen kosten die onvoorzien kunnen veranderen bij het gebruik van de aangeboden softwarepakketten. Als u bij ons een contract afsluit, vermelden wij duidelijk de kosten en eventuele bijkomende kosten, zoals implementatiekosten of maatwerkoplossingen. Mocht er in de toekomst toch een verandering plaatsvinden in de prijsstelling, dan zullen wij dit altijd ruim van tevoren communiceren en niets stilzwijgend verlengen of verhogen.
- Ik kom uit een andere branche en ik weet niet zeker welk pakket het beste bij mij past?
Als u uit een andere branche komt en niet zeker weet welk oplossing / koppeling het beste bij u past, dan kan EasyZorg.nl u helpen bij het vinden van een passende oplossing. Op de website van EasyZorg kunt u informatie vinden over verschillende oplossingen / koppelingen met Nedap ONS. Ook biedt EasyZorg een vrijblijvend adviesgesprek aan, waarbij een specialist u kan adviseren over welk koppeling het beste aansluit bij uw specifieke behoeften en vereisten in combinatie met Nedap ONS. Heeft u toch nog vragen, Bel ons op, stuur ons e-mail of vul het formulier in. En wij laten dan snel wat van ons horen.